... přejít na novější aktuality ...
1. září 2014:
Aktualizace údajů o zástupcích správce objektu.
10. srpna 2014:
Správce objektu k 1. září 2014 jmenoval nového správce pro náš dům.
10. srpna 2014:
Po zabezpečení vstupů do domů čipovými zámky pokračují další opravy a úpravy objektu – například instalace mříží oken do garáže, výměna lan ve výtazích nebo servis garážových vrat a čipového systému garáže.
15. července 2014:
Shromážděním SVJ Kodymova 2537-2539 ze dne 27. června 2014 bylo schváleno vyúčtování za rok 2013. Rozúčtování provádí správce objektu Trigema Facility s.r.o., který je rozešle jednotlivým majitelům bytů.
21. června 2014:
Počínaje 15. červencem 2014 je přístup do celého objektu Kodymova 2537-2539 zabezpečen elektronickými čipovými zámky. Všichni majitelé bytů jsou povinni si převzaté čipy evidovat podle čísel a v případě ztráty nebo odcizení čipu nahlásit tuto skutečnost okamžitě správci objeku Trigema Facility s.r.o.
27. května 2014:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ v pondělí 23. června. Vaše účast je velmi důležitá kvůli schvalování vyúčtování uplynulého roku.
21. května 2014:
Z bezpečnostních důvodů měníme zabezpečení vstupů do domu na čipové zámky, nejprve u vchodu 2537/12. Čipy jsou vydávány od 21. do 23. května. Od 23. května NENÍ VSTUP DO DOMU 2537/12 BEZ ČIPU MOŽNÝ!!!
25. března 2014:
Po dohodě se správcem se mění pravidla vydávání nových klíčů od společných prostor včetně formuláře žádosti.
19. února 2014:
Aktualizovány Důležité kontakty – správce převzal starost o zámky a klíče ve společných prostorách.
6. února 2014:
Správce objektu vyměnil osobu na pozici technika správy nemovitostí. Nově se o objekt stará Pavol Gomola.
Aktualizovány informace o opravách domu v roce 2014.
9. prosince 2013:
Vlastníkům jednotek byl v souvislosti s NOZ rozeslán „Evidenční list vlastníka“. Žádáme o jeho vyplnění a doručení správci objektu.
27. listopadu 2013:
Zveřejněn přehled oprav společných částí domu v tomto kalendářním roce.
18. září 2013:
Na Odbor evidence správy a využití majetku MHMP byla odeslána žádost o zahájení jednání vedoucího k odprodeji pozemků a narovnání majetkoprávních vztahů k pozemkům pod bytovým objektem Kodymova 2537-2539, které se nacházejí v k. ú. Stodůlky na pozemcích hl. m. Prahy.
24. června 2013:
Shromáždění vlastníků odsouhlasilo změnu správce objektu. Nově se o chod domu stará společnost Trigema Facility s.r.o.
6. února 2012:
Výbor SVJ schválil postup oprav závad v letošním roce.
26. prosince 2011:
Výbor SVJ žádá opakovaně všechny majitele bytů, aby nám sdělili svá telefonní čísla. Aktualizujeme soubor vašich kontaktů, který je třeba mít k dispozici (plánované opravy, rekonstrukce balkonů, eventuelní havárie atd.). Pokud jste tak ještě neučinili, nahlašte prosím svá platná čísla zástupci SVJ ve vašem chodu (např. e-mailem nebo vhozením do schránky zprávy typu: číslo bytu, jméno, telefon).
25. prosince 2011:
Kvůli nedostatečné účasti muselo shromáždění vlastníků být opakováno koncem roku. Až tentokrát bylo odsouhlaseno vyúčtování za rok 2010, nyní správcovská firma rozesílá rozúčtování vlastíkům jednotek.
4. října 2011:
Správce domu Austis ustanovil nového technika, který se stará o provoz a údržbu objektu. Pana Jelínka nahradil pan Churan.
16. září 2011:
Skončila 3. letošní etapa oprav lodžií a balkonů, u kterých bylo hlášeno zatékání.
21. listopadu 2010:
Byl zveřejněn harmonogram první etapy oprav balkonů a lodžií kvůli zatékání.
28. června 2010:
Bylo k pozvánce na shromáždění vlastníků doplněno vyúčtování nákladů za rok 2009.
27. června 2010:
Bylo zveřejněno vysvětlení k bodu 4. shromáždění vlastníků svolaného na 29. červen 2010 a zaktualizovány zprávy o činnosti výboru.
9. června 2010:
Zveme vás na shromáždění vlastníků konané 29. června 2010.
18. června 2009:
Byl zveřejněn zápis ze shromáždění vlastníků konaného 19. května 2009.
17. května 2009:
Byly zveřejněny podklady k bodům 4 a 5 shromáždění vlastníků svolaného na 19. květen 2009.
3. května 2009:
Zveme vás na shromáždění vlastníků konané 19. května 2009.
22. března 2009:
Do poštovních schránek byl rozdán dotazník ohledně zatékání do bytů, zejména z prostoru balkonů a lodžií. Informace nám můžete poslat také e-mailem. Na základě zjištěných dat bude určen harmonogram oprav. Více na stránce o závadách.
21. března 2009:
Prosíme všechny vlastníky, aby nám sdělili svou e-mailovou adresu, na kterou vám můžeme zasílat důležité informace týkající se domu a společenství, např. ohledně oprav, vyúčtování nebo shromáždění vlastníků.
21. září 2008:
Byla vytvořena stránka s informacemi o výměně zámků a dveří a aktualizovány stránky o závadách a zejména s důležitými kontakty.
23. června 2008:
Dovolujeme si vás upozornit, že stávající klíče budou fungovat pouze do začátku července 2008. Pokud jste ještě nepřevzali nové klíče od vstupních dveří, kontaktujte zástupce svého vchodu:
Kodymova 2537/12 - Jan Rosenauer
Kodymova 2538/10 - Marie Valentová
Kodymova 2539/8 - Michal Lošťák
nebo napište e-mailem.
Z bezpečnostních důvodů může nové klíče převzít pouze vlastník jednotky nebo osoba pověřená plnou mocí od vlastníka.
15. června 2008:
Byly doplněny podklady k programu shromáždění vlastníků.
5. června 2008:
Víc aktualit najednou - zejména pozvánka na shromáždění vlastníků konané 16. června 2008. A také plno informací týkajících se změny zámků, předávání klíčů, nutnosti vyklid kočárkárnu ve vchodu č. 12, o natírání dřevěných plotů a o výměnách vodoměrů a kalorimetrů.
14. května 2008:
Chystá se výměna všech zámků ve společných prostorách domu, je třeba včas oznámit požadovaný počet klíčů. Podrobnější informace naleznete zde a také na vývěskách vchodů a v poštovnách schránkách jednotek.
13. ledna 2008:
Od ledna 2008 je novým manažerem objektu Pavel Lipták - viz správce objektu a důležité kontakty.
10. prosince 2007:
Po čase byla provedena větší aktualizace stránek. Byl doplněn zápis z červnového shromáždění vlastníků, schválené znění stanov i nová výše záloh a plateb do FO. Doplněny byly i zápisy z jednání výboru SVJ v druhém pololetí.
26. listopadu 2007:
Na vývěskách domů, ve schránkách a na těchto stránkách byla zveřejněna pozvánka na Shromáždění vlastníků jednotek, které se uskuteční v úterý 11. prosince 2007 od 19.30 hodin v prostorách garáže (vchod č.p. 2538).
15. června 2007:
Na vývěskách domů a na těchto stránkách jsou zveřejněny podklady k bodům 2., 3. a 4. navrženého programu shromáždění konaného 12. června 2007. Materiály k bodům "změna stanov – soulad s platnou legislativou", "odsouhlasení vyúčtování za rok 2006" a "navýšení záloh na služby a provoz domu" si můžete stáhnout a prostudovat na stránce Shromáždění vlastníků jednotek.
5. června 2007:
Na vývěskách domů, ve schránkách a na těchto stránkách byla zveřejněna pozvánka na Shromáždění vlastníků jednotek, které se uskuteční ve čtvrtek 21. června 2007 od 19.30 hodin v prostorách garáže (vchod č.p. 2538). Je důležitá účast co nejvíce spoluvlastníků - ať už osobně nebo prostřednictvím plné moci. Na lednové shromáždění přišlo málo lidí a shromáždění tak nebylo usnášeníschopné.
6. ledna 2007:
Na vývěskách domů a na těchto stránkách jsou zveřejněny podklady k bodům 2. a 3. navrženého programu shromáždění konaného 11. ledna 2007. Materiály k bodům "zamykání a zabezpečení domu" a "změna stanov - soulad s platnou legislativou" si můžete stáhnout a prostudovat na stránce Shromáždění vlastníků jednotek.
27. prosince 2006:
Dnes byla na vývěskách domů a na těchto stránkách zveřejněna pozvánka na Shromáždění vlastníků jednotek, které se uskuteční ve čtvrtek 11. ledna 2007 od 19.30 hodin v prostorách garáže (vchod č.p. 2538).
29. listopadu 2006:
Vzhledem k pokračujícím problémům se získáváním potřebných podkladů od správce domu se Shromáždění vlastníků jednotek uskuteční až ve čtvrtek 11. ledna 2007, a to tradičně v prostorách garáže (vchod č.p. 2538). Program schromáždění a podklady k jednotlivým bodům budou včas zveřejněny na vývěskách domů a na těchto stránkách.
21. října 2006:
Návštěva znalce kvůli posouzení příčin a řešení zatékání do balkónů a jednotek se uskuteční ve středu 25. října po 17. hodině. Vlastníci konkrétních jednotek, které bude třeba navštívit, budou informováni individuálně prostřednictvím e-mailů a/nebo poštovních schránek.
21. října 2006:
Uživatelům domu, kteří nevyklidili své věci z kočárkáren, doporučujeme, aby si je co nejdříve vyzvedli – nejlépe po dohodě se zástupcem správce p. Volfem. V kočárkárnách zůstalo několik jízdních kol, kočárky, dětské hračky a další předměty. Za jejich poškození nebo ztrátu v době malování nemůže výbor SVJ ani správce zodpovídat.
Po vymalování budou do kočárkáren dodatečně umístěny závěsy pro lepší umístění jízdních kol. Pokud máte zájem o montáž jiných úchytů, informujte o tom výbor SVJ. Kočárkárny jsou společným prostorem, ve kterém nejsou dovoleny žádné úpravy bez svolení výboru SVJ a nebo Shromáždění vlastníků jednotek.
8. října 2006:
Od 16. října 2006 budou opravovány omítky v prostorách chodeb v přízemí, v kočárkárnách a na schodištích od garáží do 2. patra. Z tohoto důvodu je nutné, abyste do 15. října 2006 uvedené prostory vyklidili, jinak se vystavujete riziku poškození nebo ztráty svých věcí. Opravy a malování by měly být hotovy do 27. října. Ještě před malováním bude opravena dešťová kanalizace u zadních vchodů, která je příčinou zatékání vody do zdi u schodišť v suterénu.
Na web byly doplněny zápisy z jednání výboru společenství v roce 2006. Najdete je na stránce Výbor SVJ.
V úterý 22. srpna 2006 konečně společnost Austis rozeslala vyúčtování záloh za minulý rok. Pokud je některý z vlastníků bytových jednotek, nebytových prostor nebo garážových stání neobdržel, měl by se spojit s paní Matějíčkovou z Austisu, která se o předpisy plateb stará - viz kontakty na správce objektu.
Výbor SVJ vyzývá všechny vlastníky a uživatele jednotek, kteří mají problém ze zatékáním do bytu nebo do prostoru balkónu, aby se co nejdříve přihlásili. Vzhledem k chystanému odbornému posudku je třeba znát rozsah závady. Posudek by měl najít příčinu zatékání a navrhnout řešení.
aktualizace 9. října: Závadu oznámilo 11 bytových jednotek. V současné době jednáme se znalcem o termínu prohlídky poškozených míst.
Ve společných prostorách (suterén, kočárkárna) vchodu 2537/12 se objevil odložený nepořádek. Vzhledem ke stanovám SVJ byli původci nepořádku vyzváni, aby ho odstranili. Jinak bude zlikvidován na náklady SVJ.
Na nástěnky všech vchodů byly vyvěšeny aktuální údaje o správci nemovitosti a důležité kontakty pro případ havárií a problémů ve společných prostorách domu (chodby, výtahy, schodiště, teplo, úklid, domácí telefony apod.).
Společenství vlastníků jednotek Kodymova 2537-2539, Praha 5, společenství
Sídlo: Praha 5, Kodymova 2538/10, PSČ 158 00