25. října 2024:
Zápis ze shromáždění SVJ
13. září 2024:
Shromáždění SVJ
12. září 2024:
Činnost výboru
23. června 2024:
V poslední době se objevily nabídky na kontrolu těsnění
oken s požadavkem na umožnění vstupu do domu. Jedná se
v lepším případě o předraženou službu (až 10000,- Kč),
kterou lze jinak objednat za zlomek ceny, v horším
případě o pokus vniknutí do domu. Skuteční objednaní
řemeslníci mají vždy přístup zajištěn od správce RVW
a nemají potřebu žádat o vstup obyvatele domu. Nepouštějte
takové osoby do domu, pokud jste si je výslovně neobjednali.
24. května 2024:
Výměna klíčů, aktualizace
23. května 2024:
Termín konání shromáždění vlastníků
22. května 2024:
Úklid garáží.
9. dubna 2024:
Plán malování.
4. března 2024:
Seznam úkonů provedených od července 2023.
15. února 2024:
V rubrice "Stanovy SVJ" byly zveřejněny nové stanovy přijaté na schůzi
SVJ 15. června 2023.
25. ledna 2024:
Proběhla
kompletní kontrola osvětlení ve společnách prostorách. Porouchaná a
stále svítící světla budou vyměněna, jakmile budou k dispozici
náhradní. Bude též provedena celková revize osvětlení domů.
8. června 2023:
Zveřejňujeme podklady pro jednání shromáždění vlastníků – vyúčtování nákladů za rok 2022, porovnání nákladů za roky 2021 a 2022, návrh stanov a nabídku RVW na řešení předsednictví výboru SVJ. Nechybí samozřejmě ani samotná pozvánka na shromáždění a plná moc. Vše si můžete prostudovat ZDE.
1.
června 2023:
Dovolujeme si vás pozvat na shromáždění vlastníků,
které se koná ve čtvrtek
15. června 2023 od 19.30 hodin
v prostoru garáží. Pokud se nemůžete zúčastnit sami, zplnomocněte
prosím svého zástupce. Je třeba zvolit nové členy orgánů společenství!
24. dubna 2023:
Aktualizovány informace o složení Výboru
SVJ.
30. prosince 2022:
Doplněny informace k výměně BMT
v létě 2022, spolu s popisem jejich fungování.
28. září 2022:
Výbor SVJ získal pro zájemce o úsporu energií vyjádření stavebního úřadu MČ Praha 13
k možnému umístění fotovoltaických panelů na lodžie bytových
domů. Můžete si jej přečíst na
stránce o technickém stavu domu.
1. července 2022:
Přestože pozvánka na Shromáždění
vlastníků
byla v předstihu odeslána do schránek všem vlastníkům bytů,
vzhledem k naléhavosti programu, ani tentokrát se nepodařilo
získat potřebný počet zájemců o dění v našem domě.
Zejména
jde o revidované stanovy podle současných právních norem,
které
jsou připraveny již druhým rokem. Dále jsme apelovali na schválení
rekonstrukce fasády, která znamená již 3 roky dílčí zbytečné
opravy, které jsou vždy pouze dočasné, některé nelze zajistit ani
provizorně. Samozřejmě podrobně připravené výběrové řízení
z roku
2018 (později odloženo kvůli problémům s covid režimem) již
mělo
vybranou firmu čekající na schválení ze strany SVJ. Upozornili jsme
opakovaně, že předjednané ceny již neplatí a nárůst bude
výrazný.
Kvůli
nízké účasti majitelů bytů (či zplnomocněných osob) na svolaném
shromáždění 23. 6. 2022 došlo k jeho
rozpuštění, protože jsme opět nebyli usnášení schopni.
30. června 2022:
RVW Facility, s.r.o., sděluje všem majitelům bytů, že ke dni
1. července 2022 dochází k personální změně
v osobě
účetní. Od tohoto data bude zajišťovat ekonomickou
část správy domu paní Nataliia Kovtun, e-mail: nataliia.kovtun@rvw.cz.
Telefonní číslo zůstává stejné: 226 230 241.
9.
června 2022:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ ve
čtvrtek 23. června.
Vaše účast je velmi důležitá kvůli schvalování vyúčtování roku 2021, schvalování nového
znění stanov, opravy fasády i dalším
bodům. Pokud se nemůžete zúčastnit sami, zplnomocněte prosím svého
zástupce!
23. března 2022:
V loňském roce jsme na vývěskách upozorňovali na množící se
případy podomních firem,
které se pokouší dostat do domu a do bytů s různými
nabídkami. Letos jsme toto varování zopakovali, protože podobných
případů přibývá (a nejen v našem domě)! Tito lidé často
používají
sdělení, že zastupují správu objektu, nebo výbor SVJ, provádějí
kontrolu a podobně.
V roce 2021 i letos to byly zejména předražené firmy, které nabízely výměnu těsnění v oknech, internetové služby nebo výhodné dodávky elektřiny. Ve vašem vlastním zájmu vás žádáme, abyste nepouštěli tyto podvodné firmy do domu. Pokud máte objednány jakékoli práce ve svém bytě, nesete plnou zodpovědnost za firmu, kterou si do bytu pustíte.
Servisní a jiné akce, které jsou objednány prostřednictvím RVW Facility, s.r.o. (ve spolupráci s výborem SVJ), jsou vždy oznámeny s předstihem. Se spolupracujícími firmami se snažíme vždy dojednat nejlepší ceny, které jsou při hromadných objednávkách výrazně nižší. Pokud nabídky nevyužijete, je třeba počítat s tím, že náklady za individuální objednávky oprav (úprav) mohou být často nepřiměřeně vysoké.
19. prosince 2021:
V listopadu byla do užívání předána kompletně vyměněná zvonková tabla.
Uživatelé a vlastníci všech bytů byli vyzváni ke kontrole
funkčnosti systému.
13. srpna 2021:
Z důvodu velmi nízké účasti nebylo
shromáždění vlastníků svolané na 30. června 2021
usnášeníschopné. Proto nemůžou ani pokračovat potřebné opravy domu, což
vzhledem k rostoucím cenám stavebních prací
a materiálů bude na úkor peněz všech vlastníků. Vyzýváme
všechny vlastníky, aby na shromáždění v náhradním termínu
zajistili svou účast, nebo plnou mocí pověřili účastí svého zástupce.
12. srpna 2021:
Na shromáždění vlastníků zazněla nepravdivá informace
o zrušení transparentnosti účtu SVJ. Náhled
na účet 2389228001/5500 je stále veřejně přístupný.
16. června 2021:
Po poradě s právníky upozorňujeme
vlastníky jednotek v domě, kteří nezakoupili od MHMP příslušené podíly
na pozemcích pod domem, na důsledky tohoto kroku.
14.
června 2021:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ ve
středu 30. června.
Vaše účast je velmi důležitá kvůli schvalování vyúčtování roku 2020, schvalování nového
znění stanov i dalším bodům. Pokud se
nemůžete zúčastnit sami, zplnomocněte prosím svého zástupce!
16. července 2020:
Na shromáždění vlastníků
29. června byl zvolen nový člen
výboru a odsouhlaseno vyúčtování za rok 2019.
Dalšími body byly informace o stavu
účtu a vymáhání pohledávek od neplatičů, převodu pozemků
z města na vlastníky jednotek, opravách
a údržbě domu, změně úklidové firmy, nebo stížnosti
na hluk a krmení zvířat.
14. června 2020:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ
v pondělí 29. června.
Vaše účast je velmi důležitá kvůli schvalování vyúčtování roku 2019,
volbě členů výboru SVJ
i dalším bodům. Pokud se nemůžete zúčastnit sami, zplnomocněte
prosím svého zástupce!
8. května 2020:
V našem domě výbor SVJ schválil instalaci optické sítě, která je od
dubna k dispozici. Společnost T-Mobile ji provádí
v bytových
domech po celé republice bezplatně a využití pro koncové
zákazníky
je zcela individuální.
V případě zájmu o využití služeb kontaktujte zástupce provozovatele.
6. května 2020:
Vzhledem k situaci pandemie Covid-19 jsme zajistili
prostřednictvím úklidové firmy vyčištění vnitřních i vnějších
částí (okna, zábradlí) domu dezinfekčními prostředky. Pro vytírání
chodeb, výtahů a čištění klik jsou používány i při
týdenním
běžném úklidu. Žádáme všechny obyvatele domu o přísné
dodržování
hygienických pravidel dle pokynů MZ. Používání roušek je povinné
i v prostorách domu.
20. prosince 2019:
Připomínáme majitelům bytů, kteří odkupovali
pozemek ke svému bytu až v tomto roce, že přiznání k dani z nabytí nemovité
věci mají povinnost podat do konce ledna 2020.
Pozemek příslušný k domu byl zakoupen, cena bude vlastníkům vyúčtována v roce 2020.
18. prosince 2019:
Byl doplněn přehled závad
a oprav,
například o informace týkajcí se zatékání do lodžií, opravy
celé
fasády, změn v dodavatelích služeb, výměny garážových vrat,
nefunkčnosti otevírání dveří nebo oslňující reklamy Kauflandu.
15. prosince 2019:
Byly aktualizovány důležité
kontakty – spojení na pohotovostní službu výtahů,
garážových vrat aj.
7. října 2019:
Znovu upozorňujeme na nutnost podání žádosti o odkup části pozemku
vztahujícího se k vašemu bytu do konce roku 2019.
29. září 2019:
Podle nahlášených závad na lodžiích
v tomto roce byly provedeny kontroly stavební firmou
specializovanou na hydroizolace. Dle výsledků prohlídek budou
nejakutnější opravy provedeny ještě do konce tohoto roku. Zároveň
proběhne ve 4 případech rekonstrukce balkonového osvětlení (RVW Facility s.r.o.), kde byl
zjištěn průsak vody po kabelech. Tato povrchová oprava již byla
provedena úspěšně na jiných lodžiích.
11. srpen 2019:
Na shromáždění vlastníků byli znovu vyzváni ti, kteří žádost o odkup části pozemku
ke svému bytu dosud nepodali, aby tak učinili nejpozději do konce roku
2019. K datu 24. 6. 2019 se to týkalo 11
majitelů bytů!
Zbývající pozemky před domem byly odkoupeny jako celek dle plánu, smlouva byla podepsána v červenci 2019 v advokátní kanceláři JUDr. Olejníčka. V současné době čekáme na provedení zápisu do katastru.
6. června 2019:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ
v pondělí 24. června. Vaše účast je velmi důležitá
kvůli schvalování vyúčtování uplynulého roku, vlastnictví
pozemků pod domem i dalším opravám
a úpravám domu. Pokud se nemůžete zúčastnit sami, zplnomocněte
prosím svého zástupce.!
20. dubna 2019:
Čištění
mokrou cestou proběhne 29. dubna mezi 10. a 14. hodinou.
Všechny
majitele a uživatele garážových stání prosíme
o respektování
pokynů, které budou zveřejněny provádějící firmou před termínem.
Zároveň žádáme o odstranění
jakýchkoli předmětů, které nemají v garážích co dělat.
20. dubna 2019:
Všechny majitele a uživatele bytů vyzýváme, aby do 15. května
2019 nahlásili správci objektu
p. Kovaříkovi na e-mail: karel.kovarik@rvw.cz
(tel. 774 416 375) jakékoli hydroizolační závady na vašich lodžiíc,
které se objevily během posledního období zima 2018/jaro 2019.
24. března 2019:
V sekci pozemky byl
zveřejněn dopis od advokátní kanceláře zajišťující převod pozemků pod
domem z města na vlastníky bytů.
29. ledna 2019:
K pozemkům byla doplněna
informace o povinnosti podat
přiznání k dani z nemovitých věcí (do
31. 1. 2019!) a také nová adresa advokátní kanceláře
JUDr. Jana Olejníčka, která převody
pozemků na majitele bytů vyřizuje.
23. října 2018:
V
období 15.-17. října 2018 byla provedena v bytech výměna
vodoměrů
SV a TUV firmou IRTN.cz. V případě jakýchkoli dotazů
či
zjištěných problémů apod. kontaktujte zodpovědné pracovníky na tel.
608 577 996 (SMS), nebo e-mailem: technik@irtn.cz
14. září 2018:
V sekci pozemky
byly doplněny údaje o ceně pozemků pro jednotlivé byty, možnostech, jak
cenu zaplatit, a o riziku pro vlastníky, kteří pozemek neodkoupí.
23. srpna 2018:
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Vzhledem ke zvýšenému riziku požárů
a stížnostem spolubydlících znovu upozorňujeme na přísný zákaz odhazování nedopalků
cigaret z balkonů, v domě i okolí domu!
19. srpna 2018:
V červenci proběhlo Shromáždění
vlastníků,
při kterém byl schváleno předložené vyúčtování za rok 2017. Následně
bylo účetní RVW paní Valovou rozesláno vyúčtování jednotlivým
vlastníkům. S eventuálními nejasnostmi ve vyúčtování je třeba
se
obracet přímo na ni ve stanoveném termínu.
Stále pokračuje proces odkupu pozemků pod domem.
Byl aktualizován přehled oprav domu.
8. června 2018:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění SVJ
v úterý 10. července. Vaše účast je velmi důležitá
kvůli schvalování vyúčtování uplynulého roku, vyřešení vlastnictví pozemků pod domem
i dalším bodům programu. Pokud se nemůžete zúčastnit sami,
zplnomocněte svého zástupce.!
21. února 2018:
Uzavírání
smluv pro prodej pozemků pod naším domem probíhá nadále prostřednictvím
advokátní kanceláře JUDr. Jana Olejníčka. Upozorňujeme znovu, že
smlouvy jsou řešeny individuálně, nikoli prostřednictvím výboru SVJ.
Veškeré informace najdete pod
záložkou pozemky.
Po písemném upozornění z roku 2017 na nutnost vyklizení osobních předmětů ze společných prostor domu bude oznámen termín odvezení zbývajících věcí, které nebyly odklizeny. Dle platných požárních směrnic, které jsme povinni respektovat, se nařízení týká i majitelů garážových stání. Všichni obdrží od správy objektu písemný protokol obsahující přesná vymezení.
17. února 2018:
Aktualizovány kontatní údaje na technika
správcovské společnosti (pan Kovařík) a doplněny informace o výměně vnitřních
vchodových dveří v letech 2017 a 2018.
30. června 2017:
Na shromáždění vlastníků 19.
června byly mimo jiné zveřejněny důležité podrobnosti k prodeji pozemků
a byl zvolen nový výbor SVJ.
10. června 2017:
Doplněny nové kontatní údaje na správcovskou
společnost.
6. června 2017:
Na základě hlasování vlastníků budou vnitřní
dveře vyměněny, doplněny o ovládání domovními
telefony a čipovým systémem.
21. května 2017:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění
SVJ
v pondělí 19. června. Vaše účast je velmi důležitá
kvůli
schvalování vyúčtování uplynulého roku, úpravě stanov i dalším
bodům programu. Pozor: budou zveřejněny důležité informace k prodeji pozemků!
3. května 2017:
Upozorňujeme vlastníky bytů na změnu názvu správcovské
společnosti, podrobnosti najdete také na infotabulích ve
všech vchodech.
9. října 2016:
Aktualizován přehled závad a oprav
domu.
6. října 2016:
Zájemcům
o zasklívání svých balkonů a lodžií sdělujeme, že
byla
vyřízena žádost o povolení na Stavebním odboru ÚMČ
Prahy 13,
která je nyní požadována. Toto povolení platí pro celý objekt domu
Kodymova 2537-2539. Provádět zasklení mohou pouze autorizovaní výrobci.
Povolení bylo vydáno 6. října 2016 a platí pro bezrámové
systémy
s certifikací.
3. června 2016:
V
průběhu května a června 2016 probíhají v objektu
Kodymova
2537-2539 i okolních venkovních prostorách doporučené stavební úpravy (opravy)
a rekonstrukce.
Žádná z prací nevyžaduje omezení ve společných prostorách domu
ani
v garážích. O dalších plánovaných opravách (např.
rekonstrukce osvětlení vnitřních prostor) bude rozhodnuto při shromáždění vlastníků (viz pozvánka).
1. června 2016:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění
SVJ
v pondělí 20. června. Vaše účast je velmi důležitá
kvůli
schvalování vyúčtování uplynulého roku, úpravě stanov i dalším
bodům programu.
24. května 2016:
Magistrát hl. m. Prahy zaslal výzvu na podání cenové nabídky
na pozemky pod domem
a okolo něj.
31. března 2016:
Doplněn závěr statika týkající se závad
(prasklin) na vnitřních stěnách domu.
17. února 2016:
Doplněn kontakt
na spolupracující stavbní firmu Revist.
10. února 2016:
Vzhledem k hlášeným závadám
na vnitřních stěnách bytu Kodymova 2538/10 byla na základě
rozhodnutí výboru SVJ objednána revize a následně posudek
statika.
Odbor evidence a správy majetku MHMP byl opět vyzván k podání aktuální informace ve věci podané žádosti o úplatné převedení pozemků pod domem Kodymova 2537-2539.
10. ledna 2016:
Správce objektu jmenoval
nového technika pro náš dům, pana Tomáše Trana. Ekonomické oddělení
zavedlo nové pravidelné úřední
hodiny pro konzultační činnost.
23. října 2015:
Doplněna rekce Magistrátu hl. m. Prahy na žádost o převod pozemků pod
domem na vlastníky domu.
22. září 2015:
Aktualizován přehled závad a oprav
domu. Opět vyzýváme všechny
majitele bytů, aby v případě jakékoli zjištěné závady
ve společných prostorách domu, na pozemcích nebo na lodžiích bytů tyto
problémy hlásili správci
objektu Trigema Facility s.r.o. a zároveň výboru SVJ.
14. května 2015:
V prvním čtvrtletí 2015 došlo na plánovanou generální opravu výtahů,
servisní a rekonstrukční práce
u všech vchodových dveří. Doplněny informace
o jednání magistrátu o pozemcích
pod domem.
11. května 2015:
Zveme všechny vlastníky na shromáždění
SVJ v pondělí 25. května. Vaše účast je
velmi důležitá kvůli schvalování vyúčtování uplynulého roku.
23. února 2014:
Z oddělení pronájmu, prodeje a nabývání nemovitostí Magistrátu
hl. m. Prahy přišla odpověď na
žádost o převod pozemků za státu na vlastníky domu.
11. ledna 2015:
Probíhá jednání s firmou OTIS, které se týká generálního
servisu
výtahů, čekáme na posudek z poslední provedené revize. Zároveň
probíhá jednání s firmou Aneda (prostřednictvím správce) o úpravě
smlouvy na úklidové služby společných prostor domu a údržbu
zeleně na úspornější režim zima/léto.
... přejít na starší aktuality ...
Společenství vlastníků jednotek Kodymova
2537-2539, Praha 5, společenství
Sídlo: Praha 5, Kodymova 2538/10, PSČ 158 00